Autoryzowany serwis
Omoda&Jaecoo
Przegląd? Usterka? Awaria na trasie? Zajmiemy się Twoim samochodem, żeby jak najszybciej odzyskał pełną sprawność.
Adres:
ul. Krapkowicka 14
45-772 Opole
Zobacz na mapie
Dane kontaktowe
Telefon: 77 40 86 680
Email: kontakt@szic.pl
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek
8:00 – 18:00
Sobota
8:00 – 14:00
Niedziela
Zamknięte
Profesjonalny serwis gwarancyjny
i pogwarancyjny
W naszej firmie pracują specjaliści, którzy znają samochody OMODA i JAECCO jak nikt inny. W ramach serwisu oferujemy pełną diagnostykę samochodu, naprawę oraz wymianę części. Pracujemy wyłącznie na produktach najwyższej jakości, które wzmacniają trwałość i bezpieczeństwo pojazdu.
Wygodny serwis
OMODA & JAECOO
Auto w serwisie, a Ty czujesz się jak bez ręki? Nie u nas. Oferujemy Ci usługi dodatkowe, dzięki którym unikniesz niedogodności związanych z naprawą czy przeglądem samochodu.
Samochód zastępczy
Zachowaj pełną mobilność i niezależność – na czas naprawy udostępniamy samochód zastępczy.
Holowanie samochodu
Nie możesz ruszyć? Żaden problem. Zadzwoń, a odholujemy samochód do naszego warsztatu.
Pojazd alternatywny
Na czas serwisu chętnie udostępnimy Ci hulajnogę elektryczną lub rower. I to zupełnie bezpłatnie.
Usługa door-to-door
Odbierzemy od Ciebie samochód,
a po zakończonym serwisie dostarczymy auto we wskazane miejsce.
Twój samochód wymaga naprawy lub przeglądu?
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się
z Tobą w ciągu 15 minut, lub skontaktuj się z nami bezpośrednio.
Marcin Kaczor
Doradca Klienta
Patryk Milczarek
Doradca Klienta
Adam Łuczko
Doradca klienta ds. gwarancji
t: 734 472 999
e: adam.luczko@szic.pl
Grzegorz Michalski
Kierownik Obsługi Posprzedażowej
t: 668 834 751
e: grzegorz.michalski@szic.pl
Wypełnij formularz i umów serwis
Masz pytania o serwis OMODA & JAECOO?
Sprawdź, czy nie znajdziesz tu odpowiedzi
Kiedy należy wykonać pierwszy przegląd samochodu OMODA lub JAECOO?
Pierwszy przegląd należy wykonać po przejechaniu 15 000 km lub po upływie roku od daty zakupu, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze.
Jakie rodzaje napraw są dostępne w serwisie OMODA & JAECOO?
Serwis OMODA & JAECOO oferuje naprawy wnętrza, nadwozia, szyb oraz inne usługi związane z utrzymaniem stanu technicznego pojazdu.
Czy serwisowanie w autoryzowanym serwisie OMODA & JAECCO jest obowiązkowe?
Nie jest obowiązkowe, ale zalecane, aby zachować gwarancję producenta i zapewnić dostęp do oryginalnych części zamiennych.
Jak często należy wymieniać olej w silniku?
Zaleca się wymianę oleju co 15 000 km lub co rok, ale dokładne informacje znajdziesz w harmonogramie przeglądów.
Czy mogę umówić się na serwis online?
Tak, można umówić się na serwis online poprzez stronę internetową OMODA & JAECCO lub kontaktując się bezpośrednio z dealerem
Czy zajmujecie się naprawa auta po wypadku na drodze?
Tak. Współpracujemy z towarzystwami ubezpieczeniowymi i zapewniamy kompleksową likwidację szkód. Pomożemy Ci oszacować szkody i bezgotówkowo rozliczymy się z ubezpieczycielem.
Czy w ramach serwisowania mogę liczyć na samochód zastępczy?
Wiele autoryzowanych serwisów OMODA & JAECOO oferuje samochód zastępczy podczas trwania naprawy, ale szczegóły oferty mogą się różnić.
Nasze usługi
W salonie SZIC Opole oferujemy pełny pakiet usług związanych z zakupem samochodu OMODA i JAECOO oraz jego utrzymaniem