Autoryzowany serwis
Omoda&Jaecoo

Przegląd? Usterka? Awaria na trasie? Zajmiemy się Twoim samochodem, żeby jak najszybciej odzyskał pełną sprawność.

Adres:

ul. Krapkowicka 14
45-772 Opole
Zobacz na mapie

Dane kontaktowe

Telefon: 77 40 86 680
Email: kontakt@szic.pl

Godziny otwarcia:

Poniedziałek – Piątek
8:00 – 18:00

Sobota
8:00 – 14:00

Niedziela
Zamknięte

Profesjonalny serwis gwarancyjny
i pogwarancyjny

W naszej firmie pracują specjaliści, którzy znają samochody OMODA i JAECCO jak nikt inny. W ramach serwisu oferujemy pełną diagnostykę samochodu, naprawę oraz wymianę części. Pracujemy wyłącznie na produktach najwyższej jakości, które wzmacniają trwałość i bezpieczeństwo pojazdu.

Wygodny serwis
OMODA & JAECOO

Auto w serwisie, a Ty czujesz się jak bez ręki? Nie u nas. Oferujemy Ci usługi dodatkowe, dzięki którym unikniesz niedogodności związanych z naprawą czy przeglądem samochodu.

Samochód zastępczy

Zachowaj pełną mobilność i niezależność – na czas naprawy udostępniamy samochód zastępczy.

Holowanie samochodu

Nie możesz ruszyć? Żaden problem. Zadzwoń, a odholujemy samochód do naszego warsztatu.

Pojazd alternatywny

Na czas serwisu chętnie udostępnimy Ci hulajnogę elektryczną lub rower. I to zupełnie bezpłatnie.

Usługa door-to-door

Odbierzemy od Ciebie samochód,
a po zakończonym serwisie dostarczymy auto we wskazane miejsce.

Twój samochód wymaga naprawy lub przeglądu?

Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się
z Tobą w ciągu 15 minut, lub skontaktuj się z nami bezpośrednio.

Marcin Kaczor
Doradca Klienta

t: (77) 408 66 80
e: marcin.kaczor@szic.pl

Patryk Milczarek
Doradca Klienta

t: (77) 408 66 80
e: patryk.milczarek@szic.pl

Adam Łuczko
Doradca klienta ds. gwarancji

t: 734 472 999
e: adam.luczko@szic.pl

Grzegorz Michalski
Kierownik Obsługi Posprzedażowej

t: 668 834 751
e: grzegorz.michalski@szic.pl

Wypełnij formularz i umów serwis

Masz pytania o serwis OMODA & JAECOO?

Sprawdź, czy nie znajdziesz tu odpowiedzi

Kiedy należy wykonać pierwszy przegląd samochodu OMODA lub JAECOO?

Pierwszy przegląd należy wykonać po przejechaniu 15 000 km lub po upływie roku od daty zakupu, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze.

Serwis OMODA & JAECOO oferuje naprawy wnętrza, nadwozia, szyb oraz inne usługi związane z utrzymaniem stanu technicznego pojazdu.

Nie jest obowiązkowe, ale zalecane, aby zachować gwarancję producenta i zapewnić dostęp do oryginalnych części zamiennych.

Zaleca się wymianę oleju co 15 000 km lub co rok, ale dokładne informacje znajdziesz w harmonogramie przeglądów.

Tak, można umówić się na serwis online poprzez stronę internetową OMODA & JAECCO lub kontaktując się bezpośrednio z dealerem

Tak. Współpracujemy z towarzystwami ubezpieczeniowymi i zapewniamy kompleksową likwidację szkód. Pomożemy Ci oszacować szkody i bezgotówkowo rozliczymy się z ubezpieczycielem.

Wiele autoryzowanych serwisów OMODA & JAECOO oferuje samochód zastępczy podczas trwania naprawy, ale szczegóły oferty mogą się różnić.

Informacja RODO

Wysyłając zapytanie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu kontaktu przez administratora SZIC Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu 45-772 przy ul. Krapkowickiej 18, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000944709; NIP nr: 7542935038; REGON nr: 160187684 o kapitale zakładowym w wysokości 50.000,00 złotych. Pani/Pana dane zbierane są w celu nawiązania kontaktu, prowadzenia rozmów handlowych, realizacji umowy gospodarczej. Ma Pani/Pana prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, prawo do przenoszenia danych. Szczegóły dotyczące przetwarzania dostępne są w Polityce ochrony danych dostępnej na stronie: https://www.szic.pl/ochrona-danych/.